30.3.09

ANJING PAS MENYALAK PULA DI MASJID TAIPING

Gambar: Masjid sepatutnya menjadi wadah perpaduan UMMAH tanpa mengira sentimen politik dan bangsa. Islam perlu diutamakan


Khutbah Jumaat di Masjid Daerah Taiping, semalam dijadikan sasaran Anjing PAS menyampaikan kempen.

Ayat yang disusun olehnya nampak seperti tiada makna politik tetapi dek kerana terlalu menghambur fitnah sama seperti kejian PAS kepada UMNO, jelas ini adalah anjing PAS yang menyalak hebat.

Jemaah di sekitar kampung Jambu bukanlah berada di kawasan mengundi Bukit Gantang pun tetapi masjid di kawasan mereka dijadikan sasaran anjing PAS menyalak untuk berkempen.

Ini lah PAS... Semakin sesat dan menyesatkan.

Gambar: Anjing PAS harus dilastik keluar dari kawasan kita supaya pemikiran ortordoknya tidak merebak membinasakan Islam dan bangsa Melayu.

Melihat dari muka jemaah, rata-rata mengeleng kepala kerana sedih menyangkakan Imam yang sebenar-benarnya berada di mimbar tetapi rupanya anjing yang meyalak merayu simpati memohon jemaah mengundi PAS di Bukit Gantang.

Ia ditambah lagi dengan solat hajat selepas solat Jumaat yang doanya memohon Allah menghancurkan UMNO dan BN. Keji sungguh hati anjing-anjing ini.

Kesedihan jemaah makin terserlah.. apabila ruang bagi mengisi antara Maghrib dan Isyak boleh diisi dengan kuliah yang bersih dari politik sekali lagi kecewa kerana Anjing PAS menyalak lagi menghambur kepimpinan BN. PAS yang derhaka kepada Sultan bagaikan tiada lagi cacat celanya. Semuanya baik bagi mereka.

Inilah PAS... Pertubuhan Ajaran Sesat (PAS) harus ditentang habis-habisan. BN yang sudah mengambil alih Perak perlu segera menghalau anjing PAS di masjid-masjid dan melantik Imam baru yang benar-benar ikhlas memperjuangkan imarah kepada masjid.

Bukanlah dijadikan sarang anjing PAS lagi.

Wallahhualam.

ByE : Pelik????kenapa pas sekarang bukan setakat suka diperkudakan tetapi diperanjingkan

Dipetik dan diubahsuai daripada Empayar Malaya

No comments: