30.3.09

NI...PILIHANRAYA DI BUKIT GANTANG KE PILIHANRAYA DI KELANTAN???-BANYAK BETOI ANJING-ANJING PAS YANG BERKELIARAN


Gambar: Ini adalah salah satu bilik gerakan PAS Kelantan yang bertaburan di sekitar Bukit Gantang.

Di kawasan Parlimen Bukit Gantang, kelihatan bertaburan kandang Anjing PAS Kelantan yang sudah bertapak di kawasan tersebut sejak pengumuman Pilihanraya Bukit Gantang akan dilangsungkan dalam bulan April 2009.

Ada runggutan bahawa PAS Kelantan cuba mengkelantankan orang Perak dengan budaya Ortodoknya.

PAS Kelantan ibarat anjing yang menyalak-yalak di sekitar kawasan Parlimen Bukit Gantang sambil membawa budaya Dikir Barat yang lirik dikir itu mengutuk pemimpin BN. Tetapi sepatah haram pun pengundi Perak tidak faham maksudnya.

Bodoh dan Bahalul punya PAS.

Anjing-anjing PAS Kelantan ini telah mencetus huru-hara ketika ceramah tanpa permit iaitu sanggup membina benteng bagi menghalang FRU menyuraikan ceramah.

Penduduk sekitar Bukit Gantang sudah mula merungut kerana tidak selesa dengan kehadiran anjing-anjing ini yang bukan sahaja menyalak dan melalak tetapi turut juga meninggalkan najis-najis fitnah yang akhirnya menyebabkan PAS tempatan bertelagah sesama sendiri.

Ini seruan Pengundi Bukit Gantang Kepada Anjing PAS Kelantan:

" Mike Pegi balik le.. Getik teman melihat mike semua... Kami di Perak tidak perlukan mike semua. Pegi bangunkan negeri Mike Kelantan yang tah apa cerite .. Tak Payah nak sibuk nak jaga negeri orang. Macam best sangat dikir korang tu..."

Anjing PAS Kelantanlah yang selama ini menghuru-harakan Parlimen Bukit Gantang. Yang Pasti.. Orang Perak khususnya kawasan Bukit Gantang amat benci dengan kehadiran anjing yang tidak diundang ini.

Wallahhualam.

ByE : Tah ape-ape pas ni. Tambat je le anjing-anjing tu.

1 comment:

Najib Busuk said...

Ala.. pas bukit gantang nak gantung gambo nik aziz, biar la. Macam la bn tak gantung gambo najib c4?